måndag 28 juni 2010

Midsommar med mina älsklingar



Midsommar i år firades inte hemma i Laknäs som vi brukar. Maken jobbar i Norge och jag och barnen var ensamma så vi styrde vår kosa mot mormor & morfar för att bli ompysslade :-)

Och det blev vi!

Grannens pool var mycket uppskattad kan jag säga...




På kvällen tog jag och barnen en promenad ner till Ornäs båthamn och jag kunde berätta om olika saker från det jag var barn, vilket var jätte skoj och så mysigt.
Vilopaus i hamnen.



Coolingarna :-) Ja Verner lyckades jag fånga mitt i en "snorkning" som vi kallar dem en av alla hans olika Tics, han ser så rolig ut och vi har skrattat gott åt dessa bilder :-)


Cool brud. - Fota mig mamma titta så snygg jag är. Mammas lilla Linslus!


Älsklingarna mina! Vi fick en härlig och skön midsommar fast pappan våran var saknad.

Men nu så stundar en ny vecka med nya fotograferingar, SPÄNNANDE sådana ;-) bl.a en testfotografering inför ett stundande bröllop. Så det kommer mera denna vecka;-)

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar