söndag 27 juni 2010

Familje Fotografering

Nu blir det en massa bilder idag :-)

De barn jag lärt mig fotografera på och de barn som lärt mig älska att fotografera människor, det är mina syskonbarn.

Jag kan ju säga att det är lurigt att fotografera småbarn, men det är ännu värre att fotografera tjuriga 20:åringar!!! Igår var jag vid Ornässtugan och fotograferade min syster och hennes familj. Det blev många skratt och mycket trugande....

Men med lite humor så kan det ju lossna för de flesta! Så om bilderna är lite stela i början så mjuknar de upp till slut ;-)

Familjen Sundberg / Ornässtugan 26 Juni 2010







































Det kommer flera för det blev MÅNGA bra bilder men det var hit jag hann innan barnen nu sliter i mig och vill bada.

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

  1. Fantastiskt fina foton.
    Vi glömde ju totalt bort att du skulle ta några foton på mej, vi pratade och hade så trevligt så det föll bort =)
    Det ska inte dröja två år till nästa gång, så det får bli nästa gång jag kommer upp.

    Kram

    SvaraRadera