onsdag 30 juni 2010

En liten glimt av Emma & Magnus

Detta ljuvliga par, Emma och Magnus har jag den stora äran att få fotografera på deras stora dag i juli. Idag har vi haft en test fotografering och de visade mig en glimt av vad som väntar den stundande dagen. Och nu håller vi tummarna att vädergudarna är med dem (och mig som fotar) denna dag.

Har egentligen inte tid att redigera dessa bilder denna veckan men här kommer några stycken, lovar att det kommer flera nästa vecka då Papperskraft mässan i Leksand är över, det är den som får all energi just nu ;-)
Det vackra paret.



Emma och Magnus har dessutom en underbart söt liten Prinsessa med det underbara namnet Märta, och även om hon trilskades och inte vill vara med på bild så lyckades vi få med henne till slut... med lite kottar att tugga på så går det mesta ;-)


Och så en sista bild på Prinsessan Märta.
Nu så ska jag försöka hålla mig från datorn några dagar då det är annat som ska fixas...bara det att det är ju så roligt med alla dessa bilder :-)

Men först lite sömn!

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

  1. Det kommer bli super Anna-Lena!! Älskar fotot på Märta!!

    SvaraRadera