söndag 14 augusti 2011

Älskade Malin & Johnny

Många tårar var det som trillade nerför min kind igår! Dagen började med skratt tårar, sedan tårar för att bruden blev så otroligt vacker, sedan tårar för att budparet var så vackra ihop och se mellan allt detta en massa tårar av skratt igen då.

SEN ja då kom ju en vigsel och då grät jag ju igen så jag knappt såg något genom linsen.

Att få fota ett bröllop är så speciellt och underbart att få se allt som händer under en dag genom kamerans öga, du ser så mycket som man annars inte ser. Att sedan få fota ett bröllop där bruden är en väldigt kär vän, det är VÄLDIGT speciellt.

Och denna dagen var SPECIELL! Så underbar och så mycket kärlek och glädje.

Har så många bilder att fixa till så många härliga minnen och de kommer, men tills dess vill jag visa dessa två som genast fastnade i mitt hjärta :-)



Älskar er så mina vänner <3 <3 <3
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar