söndag 12 juni 2011

Stoltaste Mostern i stan

Idag har jag bilder från ytterligare en studentbal att visa. Denna gången är det min systerdotter Maja som igår var på Falu Friskolas Studentbal i Falun. Och jag kan säga att det var en mycket stolt Moster som såg sin lilla Maja så lång (fusk med skor) och vacker som en Prinsessa, tåga mot sin Studentbal.

Det är så härligt att se alla vackra klänningar och så roligt att se Maja bli sminkad och piffad för kvällens bal. Det blev lite problem bara då det blev strömavbrott i Ornäs och då var bara halva håret lockad, men med förenade krafter så fick de till frisyren tillslut :-)

Duktiga  Make Up artsiten Maria Gfrörer kom och sminkade Maja innan balen. Så häftigt att se henne jobba och vilken rolig och härlig människa hon spred verkligen glädje runt sig!


 Tänk att smink kan se så snyggt ut bara i burken.... jag vill också kunna sminka mig känner jag. Kommer hamna på min lista att lära mig en dag!


 Klart snyggaste och högsta skorna hade hon!

 Och en så snygg klänning från Betsey Johnson











Hoppas du hade en underbar fest! Vacker som en Prinsessa var du i alla fall!
Kram Moster Anna-Lena <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar