lördag 22 januari 2011

Mera Tofsar



Idag har jag sökt inspiration på mässan för at hitta på vad jag skulle göra när jag demade. Och lättast var det ju att ta inspiration från vännerna med Tofsarna.

Killarna på Decore for the Future by Maria Montazami har byggt upp en sån härlig monter att jag bara älskar den, och att tofsarna är så coola att fota är ju en annan sak det med ;-)

Så jag gjorde ett Tofs inspireret kort :-)

Sedan skulle vi hem för att äta och lägga osspå hotellet, så jag har setat här och fixat med några tofsiga foton till :-) Så här kommer de:




















Nu ska jag krypa ner och sova. Imorgon är sista dagen på mässan och det bär av hemmåt igen efter att vi plockat ner montern vill säga...
Sedan så är det bara att åka hem och packa om, på onsdag bär det av mot Arlanda och en övernattning innan det bär av mot LA :-)
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar