torsdag 5 augusti 2010

Dålig bloggare

Hej mina vänner!
Jag vet jag är en usel bloggare just nu, men det är lite mycket jobb just nu och med en kraschad dator så blir det inte lättare.
Men jag har lyckats fixa till Photoshop på lilldatorn med så jag kan redigera lite i alla fall. Men annars så är det FORMEX förberedelser just nu, då jag jobbar i Montern hos Engströms Artstudio AB under mässveckan. Så skoj och det är en av årets bästa höjdpunkter.
Ligger som sagt efter med redigeringen av bröllops bilderna men jag vill ha en riktig skärm när jag gör det så det får bli veckan efter FORMEX, men jag kan lova att det finns massor av fina bilder kvar på det underbara brudparet.
Igår var vi på cirkus i Gagnef och innan cirkusen fångade jag min älskade plutt vid skateboard rampen, har även flera roliga bilderfrån cirkusen men de kommer i kväll eller i helgen, måste bara få en lugn stund först (he, he)

Vill även påminna om att jag fortfarande har några tider kvar till fotograferingar i augusti för ni har väl inte glömt mitt erbjudande under augusti. Ni hittar det här.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar